Det är alltid...

...de senare blogginläggen som blir de djupaste, fulla med tankar.
Det är på kvällen som mina tankar framträder mest och dem är de absolut mest betydelsefulla.

Jag har tänkt på vilka underbara vänner jag har funnit det senaste halvåret, men samtidigt på hur snabbt allting förändrades. Endel säger att förändringar är bra, men hur ska man klara dom när det går alldeles för snabbt?
Hur ska man hinna anpassa vardagen till något som är så pass främmande på bara några ögonblick.
Fick en så fin mening häromdagen som verkligen fick mitt leende att lysa. "Alltid vid din sida", från en av mina mest älskade vänner och det betyder verkligen mycket att veta vart dem finns och att de alltid finns ett telefonsamtal bort.

Alla försöker någon gång dölja att det är något som bekymrar en, men endel lyckas inte alltid.
Som en tickande bomb som samlar sprängmedel växer små bekymmer och blir större tills de inte får plats längre.
Men samtidigt är det inte alltid enkelt att släppa det lilla problemet och gå vidare, utan man håller hårt om det och sedan är det ett stort bekymmer. Det kan inte vara rätta sättet att hantera saker och ting. Men som precis allting annat kan det inte vara perfekt. Alla har en egen lösning och allting har en lösning.


Datne leah faavores
2 kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2010-02-17 @ 23:08:07
Postat av: J A N N IK E

de känns som jag känner igen de där? ;p

kanske en tillfällig het!

men så äre, ett telefonsamtal bort.

2010-02-18 @ 17:56:59
URL: http://imyoursuperman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0