Hemma hos fröken Olofsson.

Just nu spelas Tomas Ledin på spotify och jag ska snart lägga mig och sova.
Ska få besök av tre Doroteaelever imorgon på OP så då måste man ju uppföra sig!

Slutar iallafall tidigt så jag kommer hem vid klockan tre och på onsdag väntas ledighet!
Sen funderar jag dessutom på att ta en tripp till syster i Umeå ihelgen, borde införskaffa mig ett par täckbyxor.
Vi ser hur det blir med de. Nu ska jag sova, puss



Jag har funderat, jag har tänkt
Och jag har kommit på att det nog är så
Att det är dags för mig, hög tid för mig att ge mig av

Jag behöver frisk luft i mina lungor
Ny mark under mina steg
Saknar doften av frihet
Bär en oro inom mig
För jag behöver komma ut
Ut på vägarna igen
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0