Passande med lov.

Det här lovet som kommer mot mig med rasande fart är oerhört efterlängtat. Jag känner att hela kroppen och själen vill ha en veckas vila och massa mys.
Far på fredag klockan 14.10 från mina underbara vänner i Vilhelmina (vualtjere) mot mitt underbara Borgafjäll.
Min moster, hennes man och en av mina kusiner (kanske) kommer upp på fredagen för att vi ska spendera en lördag tillsammans med fiske och god mat. Hoppas bara väderguden är på vår sida så vi får se solen för ovanlighetens skull.

På tal om absolut ingenting så ringde pappa och gjorde min dag. Kände en sån lättnad när jag fick veta att jag har en månads jobb för sommaren. Så nu gäller det bara att lyckas få nån månad till någonstans så att jag ska ha råd med flytten till hösten!

Sanna har fått mig beroende av en underbar låt. Jag tjatar ut mitt headset med den varje morgon och kväll för stunden.
Medina - Sagoland


Nu måste man dessutom börja träna så att man ska orka sommaren, så jag har nu sagt till min fader att vi ska springa ikväll. Styrketräning lär väl ska stå på schemat också så man orkar lyfta plantspettet !
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0