Things about to change.


Har fastnat för låten, den är bra.

Sitter på skolan och hostar sönder lungorna. Men det är nog ingen nyhet, vid detta tidsskede har nog halva norrland hört det.
Har ätit en fruktansvärd dålig lunch, men den gick ner. Så man är lagomt mätt och belåten.
Ska nog ha engelska snart om jag inte minns helt fel, sedan är det ett antal dryga timmar samiska och efter det händer höjdpunkten på hela dagen! Blir upplockad av pappa någonstans i Vilhelmina så vi ska äta en bit mat och sedan kolla på lilla vilde Ville, jag längtar!
Ska försöka ta lite kort med min värdelösa kamera på mobilen, om den nu vill fungera.

Madde kommer in i korridoren där jag sitter nu och berättar att Thomas (engelskaläraren) är påväg, så nu blir det till att påbörja lektionen.
Önska mig lycka till!

Puss
1 kommentarer
Postat av: Marina

Jag gillar din blogg! Tänkte om det var okej om jag följde den genom bloglovin? keep up the good work! :)

2010-04-22 @ 14:25:02
URL: http://negatiive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0