För att undvika kollision körde jag på den andra bilen.

Imorgon bär det av igen. Denna gång följer både mamma och pappa så det känns bättre, men jag gillar det ändå inte. Detta besök innebär precis som de tidigare att jag är ledig från skolan. inte bästa dagen med tanke på att vi ska laga mat och få fika av vår klassföreståndare. Menmen, det som måste göras måste göras.

Har verkligen inte gjort mycket ikväll, kom som vanligt hem med sena bussen så efter det har jag tittar på TV, ätit middag, druckit kaffe och hjälp mamma och pappa att bära växthuset.
Efter det beslutade jag mig för att springa ut i regnet och hämta Vox, vilket reulterade i en väldigt blöt Frida.

Nu tänker jag nog lägga mig och läsa tills ögonen slår igen.
Saknar syster S <3
puss
2 kommentarer
Postat av: J A N N I K E

Jag älskar dig. Hur dålig jag än varit på att hålla mig "upptaderad" så betyder du kanon mycket hjärtat. Jag hoppas att vi kan komma upp till samma nivå igen. Min fru, föralltid.

2010-05-20 @ 19:57:52
Postat av: Syster S

Imorgon kommer jag hem!! :D

2010-05-20 @ 22:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0