Lathet föder ondhet

Ännu en gång kan jag erkänna att jag lever. Sitter nu på skolan än fast jag har slutat.
Ska göra några uppgifter som ska lämnas in innan jag känner att jag kan gå hem. Har bara två skoldagar kvar i Vilhelmina innan jag går ut på praktik i Dorotea. Ska bli väldigt skönt att vara hemma så jag kanske slipper gå den väldigt långa vägen för att handla.

Har dessutom hunnit anmäla mig på körskolan så jag ska inom några dagar gå och hämta mina böcker. Ska bli väldigt spännande och nu är det nästan inte länge kvar förrän jag blir gammal.

Hade tänkt skriva mer, men nu när klasskompisarna gått härifrån för att gå på lektion så har jag fått arbetsro och ska sätta mig och skriva lite psykologi.

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0