Sjukling, www och körlektion.

Är fortfarande sjuk, ja. Varit på sjukan idag också och tagit blodprov, så jag får veta svaren till veckan. Men än fast jag är sjuk så tog jag alvedon imorse och pallrade mig iväg på min första körlektion. Gick skitbra tycker jag, och jag blev förvånad att det kan vara så mycket folk på samhället kvart i nio på morgonen... Men det gick att köra där ändå! Så på tisdag har jag nästa, den också tidigt på morgonen. Undra hur det egentligen ska gå när ja inte är en morgonmänniska.

För övrigt är det Wilhelmina Winter Weekend ihelgen och planerna var egentligen att jag skulle umgås med mina vänner, men istället blir det till att ligga hemma och kurera. Jag ska bannemig va frisk till veckan så jag kan gå på skolan i någon ordning.
_____

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0