Är man stor måste man vara snäll!

Det går inte en dag utan att jag bllir förvånad över hur duktig Tikko är. 
Han vaktar Sappo, ger han trygghet och låter honom till och med sova på honom. Ja ni läste rätt, PÅ honom. 
Klippte klorna på Sappo idag och han somnade... Tikko den virrpären är klorna forttfarande kvar på, men innan de klipps ska vi nog leka lite. 

Klemet har fått tillbaka sin telefon så nu är han en riktig nörd, men det kanske är bra de, då får ja ju passa på att nörda på min dator!
Annars så längtar jag efter lillprinsen och vill att de ska komma hem från bb. 

Men nu har jag ju lagt upp en bild så jag behöver inte ha dåligt samvete för de som vill se honom :) 
Puss
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0