Efterlängtade fredag!

Sappo sover och jag pluggar, vilket dålig arbetsfördelning. Klemet och Tikko däremot roar sig och följde Josef för att titta på en skoter. 

Tänkte bli klar med kursen hemsjukvård idag så jag kan ägna all tid att plugga på Palliativ vård proven jag ska ha till veckan. För om jag klarar dem så kan jag ju faktiskt få ett bättre betyg i den kursen! Motivation är min bästa vän just denna timme. 

Vill gå ut och fotografera, men tiden vill inte låta mig. Måste ge allt och lite till åt skolan nu eftersom jag har jobb som väntar också! Imorgon ska vi tvätta bort berget vi har och besöka mamma och pappa för att få hjälp med deklarationen och kanske få träffa bebis :)
Men nu borde jag fortsätta plugga så jag kan ta mig tid till en promenad och lite ryggträning ikväll så jag kanske kan gå en ännu längre promenad imorgon!
Puss
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0