Att det ska vara så krångligt...

att ändra adress.. Blir ju galen på alla dessa meningar som är konstigt formulerad och bara krånglig. 
Det är bara att inse, jag är inte vuxen nog att fixa sånt här. Måste nog ha hjälp ändå!

Sen var det ju alla försäkringar som ska fixas också, varför ska det vara så jobbigt att placera mig först i kön så jag slipper vänta? Under tiden man väntar glömmer man ju bort vad man ska fråga. 

Undrar om man ska ge upp det här och fråga Klemet när han kommer hem. Han kanske förstår lite mer än jag. 
Plus att vi skulle ha fixat internet här så man slipper sitta bakåtvänd på kökssoffan, men datorn på förnsterbrädan och använda skolans internet. INTE ergonomiskt för fem öre. 

JAG VILL INTE VARA VUXEN IDAG!!!

 
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0