Vart jag än går....


Det känns så skönt och komma hem.
För när du ser mig, blir du lycklig
Om du känner dig ensam, öppna dig då.
Dela med dig av känslan, jag kan nog förstå.
Om ditt hjärta slår, kommer jag vara med dig, vart du än går.
Om ditt hjärta slår, kommer jag känna av din själ vart jag än går.

Låten stämmer så bra för mig, av att komma hem mår jag så bra. 
Jag känner glädje vid tanken av att jag ska få kommer hem till Dikanäs.

Idag har jag kokat kött och gjort blodklimp för första gången, jag lyckades faktiskt. Annars njuter jag bara av ledigheten, men känner stress för att den snart är över. Och jag är bara på första dagen... 

Nu ska jag äta mig ett äpple och försöka hitta på något att göra :)
Puss
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0