Dåligt samvete?

ja... Har ganska dåligt samvete för att man är hemma idag.
  Har fått en allergireaktion som har täppt igen i halsen så jag har svårt att andas och prata.. Visst låter det som en vanlig förskylning? Men det är det nog inte. Ska ner till läkaren inom en kort tid, men mamma kunde inte komma ifrån jobbet idag så vi måste ta det nästa vecka eller imorgon. Någon som har några tips om vad jag kan göra?

Planteringen har gått bra den här veckan. "Storebror" Anton har börjat hos oss också och det går suveränt (:
  Storasyster Petra jobbar sin sista dag idag, för på söndag drar hon och martin iväg till Skåne !

Vädret den här veckan har ju varit ganska bra, iallafall om man planterar. Har blåst lite, men ändå inte regnat så mycket förutom i måndags (?) då det började spöregna utan någon som helst förvarning.
  Har åskat i tre dagar, men aldrig precis ovanför oss... har haft turen att det alltid varit uppehåll när den passerade oss.

Midsommar blir nog inte heller så speciell, ska på knytkalas hos morbror Ingemar och hans familj tror jag (:
  Skulle vilja fara till Ankarede och träffa några kompisar.. Men det får nog bli om något år eller så (:
Hur är din midsommar planerad?

Nu ska jag upp på apoteket och köpa allergitabletter sen bara slöa framför tv'n (:

4 kommentarer
Postat av: lovisa

tack för frågan svaret får du i frågestunden somm kommer nästa vecka..

2008-06-19 @ 11:57:38
URL: http://loviiissaa.blogg.se/
Postat av: Stora syster Pea

Glad midsommar lillasyster!! Pussa Jennifer och Tilda från mig!! :D

2008-06-20 @ 09:54:29
Postat av: Lindas krypin

Hej!

Min header (bilden högst upp) har systerdotter Sara gjort. I övrigt har jag pysslat till det med färgerna i övrigt, rubriker, blomman framför rubrikerna osv. Det är lite lurigt faktiskt men petar man ett tag så funkar det :-) Du får kolla läget med Sara om hon kan tänkas göra en ny bild där uppe åt dej. Henne når du här: http://alaelias.blogg.se/



Det är bra om du vet hur du vill den ska se ut, t ex vill du ha en bild på dej själv. Vad ska texten vara "Fridas xxxxxxxx". Vilken färgskala, t ex brun-grön, rosa-vit-röd, eller nåt...

2008-06-21 @ 10:26:51
URL: http://lindaskrypin.blogg.se/
Postat av: Bea

Tack för igår! =) Kram!

2008-06-21 @ 11:44:39
URL: http://mammabeas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0