Hem, ljuva hem


Imorgon åker jag till mitt efterlängtade Borgafjäll (:
Skulle egentligen åkt igår, men det blev för mycket att göra.
  Jobbet är över så nu kan jag bara ta det lugnt (hoppas jag på)
Fiska, vandra, sola, bada(?) m.m hur härligt som helst.
Har massvis med packning.. 
  Blir i Borgafjäll iallafall en vecka, men sen hoppas jag på att få fara till Stekkenjokk (stavning?)
Så all packning är mest bara utifall att :) man måste ju vara förberedd.
 
Gillar inte värmen... Vill ha vinter! 
Vad tycker ni?

Grattis till storasyster Petra som har namnsdag imorgon (:
 Hon kommer hem från Skåne på måndag.. STORT PLUS ! Saknar henne (:

Har verkligen inte mycket att säga.
Ha en trevlig sommar allihop (:


Kom ihåg : " Det är insidan av den fula ankungen som räknas"



 

2 kommentarer
Postat av: vaaanja

Lätt vinter :)

2008-06-30 @ 17:10:00
URL: http://vanjathatsme.blogg.se/
Postat av: Bea

Nä...jag är en vår/sommar människa! =) Fryser så mycket under vintern...fast visst är det mysigt med vinter oxå, med skoteråkning och sånt...men den kunde vara kortare, och våren utan alla flygfän kunde vara låååång!! ;)

På lördag drar vi till Stockholm!!! Wiiieee!!!

2008-07-01 @ 09:53:33
URL: http://mammabeas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0