Fundersam..

Ja, fundersam och förvirrad är man idag.. Ska man klippa sig eller inte? Ska man ut och springa eller vara lat? Hur ska man göra?
  Springning blev det inte, inte idag iallafall, men imorgon.
Klippning blir det till veckan bestämde jag mig för nu..
    
En blandning mellan dessa två frisyrer blir de.. Vad tycker ni ?

Vill sova, men vad gör man om man vaknar klockan 8 på morgonen och är klarvaken.. Oftast blir det att man blir så sur så att man kliver upp, eller så ligger man i flera timmar och bara läser. Lov är ju till för att sova, varför kan inte kroppen förstå det?

Drömhuset som vi jobbar med på teknikenska vara klar på fredag, men det känns som om jag har en evighet kvar på det.. Varför ska de vara så svårt? Tur att teknik är någorlunda roligt i sånna här läge.
1 kommentarer
Postat av: Lindas krypin

Jag tycker den högra men med lite kortare lugg... Tror att det är opraktiskt att ha lugg hela tiden hängande i ögonen...

2008-05-03 @ 15:29:52
URL: http://lindaskrypin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0