Inköpslista för 70 000..

Det är vad jag har gjort idag... Skrivit en inköpslista till vårat "Drömhus". Man ska komma så nära som 70 000 kronor som möjligt, varför är de så svårt?  Tog en vila när jag hade 15 000 kronor kvar, och nu har jag batämt mig för att jag är klar, men har ändå 2 000 kronor kvar.

Ikväll blir det en joggning- eller promenadtur med Vox. (:  Pappa kör taxi och mamma jobbar kväll, Petra och Martin kanske tittar förbi, och Sandra kommer väl hem så småning om.
 Spelar fotboll med Vox lite då och då, nu när gräsplan bakom huset tinat fram. Men det går inte så bra med en punkterad boll som han gärna springer iväg med.. Jobbigt jobbigt.

Körslaget ikväll (: Hejade starkt på Brolles kör ett tag men nu går det över till Team Cans... Men måste ju  medge att Lotta har en bra kör hon också.
  Sen efter det vet jag inte vad som händer, vet ni någon bra film som är på TV ikväll?
1 kommentarer
Postat av: Marlen

Nämen va trevligt med en blogg från dig:) Nu kan ja hålla koll på dig;) Jag håller på o rensa garderoben, om jag hittar något, är du intresserad av de då? (kläder, bälten) kraam!

2008-05-04 @ 20:34:26
URL: http://marlenai.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0