Taggad ...

 
En ganska så dålig bild på Vox och min föredetta fotboll. Han har nämligen "tagit över" den. Varje gång han går förbi fotbollen så attackerar han den och börjar leka, väldigt jobbigt om man själv är trött och verkligen inte har lust. men det gör ju hela lekningen mycket roligare tydligen.
  På tal om fotboll så laddar jag för fullt inför säsongens första fotbollsmatch som är i Åsele imorgon :) Taggad..
Hoppas bara på en bra match så att man vill fortsätta.
 Juni blir däremot svårare, eftersom plantering 8 timmar om dan i oftast stekande sol eller ösregn tär på kroppen. Hoppas innerligen att jag ska kunna spela fotboll ändå den månaden

Fick ett erbjudande av Kusin Marlen att ärva några kläder och acessoarer (är inte säger på stavning). Och Marlen, Självklart ! (:  Kläder skadar aldrig att få.

Går och hoppas att man ska få mer sommarjobb. Har sökt på doroteahus men har ännu inte fått svar. Det var tydligen många som sökt iår så det enda man kan göra är väl bara att hoppas.
  Plantering hela Juni, mest troligt Rauren 1-2 veckor, och kanske Doroteahus... Lov är ingenting för mig, oftast ligger jag bara inne :/ vilket man verkligen inte ska göra på sommarloven, men värmen.. Usch

Var till optikern och valde ett par bågar idag, sedan bar det av till frisören.. Lagomt nöjd, kanske blir kortare sen men inte än.

Nu bär det av mot sängen, måste tänka ut en bra taktik för morgondagen (:

Hur har eran måndag varit?
1 kommentarer
Postat av: Lindas krypin

Jag är lite sen att kommentera så jag får väl säga att onsdagen har varit full med jobb :-) Nu ikväll har jag pysslat med tjejerna och karln i huset ser på hockey.

2008-05-07 @ 20:18:08
URL: http://lindaskrypin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0