Resa !!! (:

Nu är det verkligen bestämt.
Skrev tidigare i ett inlägg att vi skulle på ön KRK i Kroatien. Men så blev det inte.
Resan är bokad och den 20e maj stiger planet mot Ialyssoskusten på Grekland.
Hotellet heter Emerald och är jättefint.
På något konstigt vis så går det inte att ladda upp en bild, så den får komma senare :)

Annars händer ingenting i mitt liv. Bara tråkiga skolan.
  Far till Vilhelmina imorgon och kollar på gymnasieprogrammen..
Jobbigt med sånt, att välja gymnasiet alltså. Kommer nog bli ett sistaminutsval, vilket senare kommer resultera i tre tråkiga år och det har jag verkligen inte lust med ..

Som sagt. Tråkigt liv.
Nu ska jag gå och leta fram kläder, sen äre natti.
Puss
1 kommentarer
Postat av: storasyster S

Jag kan följa med som vuxen!!! Å du det behöver inte alls bli tre tråkiga år.. sök in på något du tycker är roligt, tänk inte på om du får jobb sen å sån skit. Jag hamnade ju på lärarprogrammet efter jakt och fiske.. hur logiskt låter de?

Ta hand om dig! KRAMAR!

2008-11-11 @ 19:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0