Som alla andra...

.. så lider denna blogg av en fruktansvärd bloggtorka. Har helt enkelt inget vettigt att skriva om.
Vareviga dag så händer samma saker, personligen så tycker inte jag att det skulle vara roligt att läsa om .
Mitt liv är i princip tråkigt just nu.

Längtar hem jätte mycket nu. Ångrar att jag inte for till Borgafjäll i helgen ändå.
Åka hem till fjällen en sista gång innan vintern kommer.
Men jag har lovat mig själv att jag ska vara där så mycket som helst i vinter. Hoppas bara det går (:



Fotograferar inte så mycket längre heller. Varför? Har inte en blekaste. Varken lust eller ork.
Kameran får ligga i lådan tills jag kommer på något att fotografera helt enkelt.

Hejdå och godnatt alla. Nästa gång ska jag allt ha mer att berätta :D
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0