Tydligen efterlängtat..

Finns en del som tydligen har väntat på uppdateringar.
Det finns så mycket att säga, vet inte vad som borde sägas och var man ska börja.
Mycket har hänt helt enkelt.

I helgen som var tog jag skoterkortet, så nu går man och väntar på registreringen. Vill börja köra!
   Veckan har varit jätte lugn, tre hela skoldagar! Så skönt.

Ska få spendera denna helg med Tim hoppas ja.
Känner mig så trygg och lugn i hans närhet.


Har försökt och ska fortsätta försöka med att träna igen. 
   Mamma tror jag ska kunna sova bättre då.
Och att vara tränad kan väl vara en fördel till sommar'n.

Längtar till påsklovet, vill ha de nu..
Tror jag kommer vara i Borgafjäll med familjen hela lovet.
Hoppas också på att hinna få träffa brudsen, måste ut nån dag ;)

Jaja. Allt för mig denna gång,
Den som undrar mer får höra av sig ;)
puss
1 kommentarer
Postat av: helena

men lätt att du måste ut en sväng med oss också! :)

2009-04-03 @ 10:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0