Min pappa...



...Fyller år idag :)
Grattis



Kollade på en grymt bra film idag, sorglig men samtidigt väldigt glädjande.
    "En ung flicka som i barndomen förlamades i en olycka som nästan kostade henne livet kämpar mot alla odds för att lyckas i livet. Hon lyckas komma in på college med hjälp av sin mamma."
Verkligen värd att se.

Har annars inte gjort mycket dag, bara slappat.
Ska till Brattbäcken på dans ikväll, med mig får jag Helena, Sabrina och Anna. Kommer bli så kul, eftersom man inte vet när man kommer träffa endel igen, pga. skolan.

Middag tror jag väntar,
vi ses !
1 kommentarer
Postat av: Marlen

Bra med filmtips:) MEN..Vad hette filmen;) ? hehe

2009-08-16 @ 09:34:15
URL: http://marlenai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0