Värre kan det väl ändå inte bli...

http://www.vk.se/Article.jsp?article=245034
   Jag tycker detta är ganska hemskt. Speciellt när man vet vem offret är..
Umeå är inte säkert för ungdomar längre...

Har haft en bra helg hittills.
Tim sov hos mig inatt, vaknade ovanligt tidigt.
Efter frukost gick han och jag på långpromenad. Väldigt skönt väder ute faktiskt.
   Nu har jag ätit mysmiddag med mor och far, duschat och fixat.
Får se vad planerna för ikväll blir. Kanske far hem till Tim och umgås.
 
Från det ena till det andra börjar gymnasievalen närma sig.
Tror det blir så jag söker till veckan, men jag vet inte till vad än.
Är så nervös. Hoppas jag tar mig in där jag vill
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0