Bakdag.

Nybakade Chokladmuffins med inbyggd chokladsås står på bordet nu, de ska bara få svalna så ska det på med lite glasyr och guldströssel. Hoppas på att det lyckas.
Sen ska vi väl börja med maten, impsovisation (stavning?) står högst på listan.

Martin hade väldigt roligt med min kamera igår, haha.
En riktig modell måste jag få säga. Eller vad säger Petra?

Mamma och pappa påbörjade sin resa hitt idag.
De ska sova på olika ställen tre nätter och på fredag har de tänkt att de ska vara här hos oss. Mysigt!
Saknar dessutom min lilla vovve, får träffa han nästa vecka. Han brukar bli så tokig när man varit borta ett tag .

Nä, lite TVtittning innan jag ska fortsätta med mitt.
Puss
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0