Scrapbooking.

Sitter nu och hoppas att mannen kan komma med lite bilder så jag får nånting att göra.
Fick scrapbooking-grejor i julklapp, men det har legat lite på hyllan på grund av brist av bilder.
Men nu ska jag börja !




Gårdagen vad hur skojsig som helst,
med dessa brudar kan man göra tråkiga saker men det blir ändå roligt.
   Dansade gjorde jag också, Tim var så snäll som följde mig :)
I slutet av kvällen krampade mina fötter däremot ihop, så jag blev jätteglad när vi kom hem.

Har varit ute med skotrarna idag..
For och grävde ner oss i en grop och fika,
tog det bara lugnt och prata med Tims familj medans han och Petter va och lekte runt med skotrarna.

Nu ska jag till och se film tror ja. Eller kanske leta kort till scrapbookingen.
Puss

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0