Det är nu...

..man börjar fundera på om man gör rätt. Är det här verkligen någonting för mig?
Jag har en dröm precis som alla andra, kan man uppnå den? Men om det nu är möjligt, vad gör jag här?
Vissa kan nå sina drömmar på egen hand, medans andra behöver en rejäl sprak där bak för att börja se möjligheterna som finns.
Min dröm är ännu bara en hobby, antagligen ingenting mer.
Samtidigt som jag skriver det här känner jag att det är en bra väg jag står på, det finns fler vägskäl som ska komma för att jag ska kunna ta mig till något bra, efter alla tankar och all ångest har man nog utan medvetande skapat en ny dröm som är på samma väg som man står på.

Att kunna se en smygande möjlighet som försvinner som en blixt är en kunskap få har chansen att lära. Att kunna ta sig till steg ett kan vara nog för den personen vars drömmar är stora, men att kunna slutföra ett uppdrag och ta sig till sitt mål kan vara att se himlen med båda ögonen öppna. Innan du bestämmer dig för en sak, tänk då en extra gång för att senare inte ångra att du tog ett för snabbt beslut.

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0