Helg!


Hello world
Hope you're listening
Forgive me if I`m young
For speaking out of turn
There`s someone I`ve been missing
I think that they could be
The better half of me
They`re in their own place trying to make it right
Jag längtar tills jag får träffa Petra och Martin !
Inte alls länge kvar nu och det är jag glad för


Klockan fyra idag gjorde lilla jag helg!
Superskönt, än fast den inte blir så lång som jag tänkt mig.

Lovade Marlen att lägga ut bilder på mina ulltomtar, så här är dom.
Väldigt lättgjorda, men jag ska inom en snar framtid upp på biblioteket och låna böcker om tovning så jag kan försöka mig på att göra små gubbar med armar och liknande.

Nu är det kaffe hos Jennifer som står på att göra -listan och sedan ut på en prom :)
1 kommentarer
Postat av: Marlen

Åhh så fina de var:) Hur gör man? o vad behöver jag för att tillverka dem? Jag håller på att tillverka massa olika saker, så nu vill jag praöva detta:) kraam

2009-11-23 @ 21:49:20
URL: http://marlenai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0