Spännande

Tänkte bara vara snäll och uppdatera innan jag ska gå och laga lite lunchig själv.
Halv ett börjar jag första dagen på praktiken, bara fem veckor kvar, haha.
Går till klockan åtta ikväll och konstigt nog ser jag fram emot det lite, bara för att få se hur det egentligen går till.

Systeryster S är också hemma för praktik så jag har två dagliga modeller att ta kort på. Hennes katter alltså.
Men att få två katter att vara stilla precis när man vill det är inte helt så enkelt.


Har tagit bort portfolion som jag gjorde också. La ändå inte upp bilder, men det kanske kommer dit en senare igen..

Ska leta reda på lite saker jag ska ha me, göra en matlåda och sedan försöka komma på vad ja ska göra för lunch. Tjingtjing.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0