Jobbigaste dagen än så länge.

Idag vill jag bara hem.
Andra lektionen nu som är inställd, känns helt ovärt. Är så sur.
Va upp till studievägledaren på skolan idag och fick veta att jag ska få ha samiska framöver, de måste bara hitta en lärare och lyckas klämma in det i mitt schema. Det är påväg iallafall, enda bra nyheten.

Vill fara till någon av mina systrar och va omtyckt ett tag, en timme skulle räcka.
Ska bara göra läxor ikväll, målet är att få klart canceruppsatsen och hälsa/friskvårdsfrågorna. Baka chokladbollar ska jag nog göra, kanske försöka hinna med en spring tur också.

Får se om det blir så att jag åker hem ihelgen, ska bara försöka fixa skjuts isånafall.

Over and out!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0