Singalong!

Rubriken vet jag inte var den kom ifrån, babbelbabbel.
Har fixat så jag ska kolla på en lägenhet i Vilhelmina klockan fyra och efter det följer jag Sanna hem så hon ska få fixa mitt löshår.

Sanna sitter brevid mig och påstår att hon måste prutta, men är rädd för att det ska komma något oväntat. Om ni undrar så är det detta man pratar om på skolan, intressant.
Madde har gjort sig hemmastadd och lyssnar på musik så hon är aningen osocial.

Annars händer det inte mycket. Valpen är en galning, men ack så söt.

Bild kommer på resultatet av löshåret senare ikväll kanske, annars någon dag framöver. Nu ska jag försöka göra något vettigt, typ sätta mig skönt på stolen och slumra till en stund.
Puss
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0