Vägen hem.


Vägen hem. Bort går den, den tar oss aldrig hem.
Vart den går vet väl ingen, men vi hoppas att den når
ända hem.

Om två dagar har mina tre veckor på hemtjänsten passerat och jag har verkligen lärt mig en hel del.
Alla har varit och är supertrevliga, personal och vårdtagare. Men jag ska inte babbla på om praktiken för det är ju inte så intressant, inte enligt min åsikt iallafall.

Förra helgen for jag med Klemet, Joseg, Karl och Johanna på 30års kalas i trehörningsjö. Spa, middag och trevligt sällskap erbjöds, samt ölhävartävling för några och tipsrunda. Nästan hela kvällen var rolig, fast man blev lite less när natten närmade sig.
På hemvägen somnade pojkarna, så då återstod det jag själv och Johanna som satt och sjöng. Tur att de andra inte var vaken och hörde vår sång.

Menmen, nu ska jag bara packa lite och se ska jag sova!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0