Funderingar.

Som vanligt i sista stund så börjar jag fundera om jag ska följa mamma till Umeå ihelgen.
Då kan jag köpa mig ett par skor, kanske till och med någon tröja eller två. Jag får dessutom träffa Sandra, STORT PLUS! och mamma får sällskap i bilen.
Det skulle fungera väldigt bra eftersom jag slutar 11.10 imorgon och jag kanske tar mig hem innan mamma ska fara. MEN, jag vill samtidigt vara i Dorotea och bara ta det lugnt och mysa med mig själv och Vox en helkväll medans pappa kör taxi. Hmmm, funderingar, funderingar. Jag ska ringa min syster nu, innan hon ser det här dessutom.


Annars så sitter vi på skolan och gör ingenting, brudarna håller på å framkalla skrattattacker och det ämnet behöver jag inte fördjupa mig i. 
 
-----

Nu ha jag pratat med Mammi och vi har bestämt att jag ska kolla på sportaffären här i Vilhelmina för om det finns ett par skor där kan jag stanna i Dorotea.
1 kommentarer
Postat av: Marlen

Haha, nää de e inte kul vill jag lova;) Ett riktigt I-lands problem! Vill du ha lite? Jag tänkte sortera ut o skicka upp till dig om du är intresserad! Kramr

2010-02-09 @ 19:46:53
URL: http://marlenai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0