Det är mig en ära...


...att informera er om att jag har en väldigt tråkig lördag, förutom de ord som skrivs på msn med Jannike.
Saknar henne faktiskt ! På måndag får jag träffa henne, längtar! Hon får mig att skratta för hon är sig själv, hon skäms inte över att man är lite speciell ibland. Konstigt kan vara bra, i en lagom skala. Eller hur?




Ovanligtvis så funderade jag på att göra lite skolarbete idag, men eftersom den enda uppgiften jag hade krävde en bok i det ämnet så blev det inget av. Jag har istället gått en kort prommenad med mor och far, ätit semla hos mormor, stapplat ved, hjälpt pappa flytta på hans "kontor". Har dessutom träffat Tina en stund nu ikväll innan hon for på kalas.

Precis NU tror jag att jag ska se I love you man, finns ändå inget vettigare att göra. Kanske lyckas somna.
Godnatt på er !

 

2 kommentarer
Postat av: J A N N I K E :)

vi hare kuel! :)

jag är galen, du är galen.

fit for fight!

min engelska...

2010-01-16 @ 22:07:47
URL: http://imyoursuperman.blogg.se/
Postat av: J A N N I K E :)

SV; vi borde kanske gå sv/en för nybörjare? ;)

2010-01-17 @ 01:40:41
URL: http://imyoursuperman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0