Vilken resa.

Sitter nu i Sassa's lägenhet och väntar på att hon och resten ska komma från affären. Duktig som jag är har jag pluggat lite på samiskan, men jag vet inte om det var på rätt sak.

Bussresan startade 10.40 och den gick väl bra. Förutom en jobbig rethosta som kommit för att störa mig, plus att jag inte fick upp korken på min dricka.

Mina brudar är saknade och konstigt nog så längtar jag till på måndag då jag äntligen får träffa dessa älskade igen.

Bilder från fjället och Daima kommer senare när jag kommit tillbaka till tokiga Dorotea igen !
Nu ska jag fortsätta med mitt sociala och återgå till Sandras retande :)
1 kommentarer
Postat av: My Karlsson

Tycker mycket om det du skrev! Roligt att se lite fina saker och inte bara det vanliga grejerna som man kan se om hela tiden. ;)

2010-11-30 @ 19:05:17
URL: http://jade.se/reseguide/phuket

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0