8 dagar kvar!!!

Om bara åtta dagar är jag vuxen. Känns inte riktigt sant, och än fast jag tycker jag är vuxen så vet jag att jag kommer alltid vara "lillpiga".
Körkortet då? Jo, de är påväg. Så nu Marlen, nu måste du skynda på om du ska hinna innan mig!
Annars har jag inget annat, sitter på skolan nu och ska börja utvecklingsstörningen snart. Sen är det lunch, jag är hungrig!
Imorgon går jag kortdag eftersom jag har möte i Lycksele kl 15.00 så far jag och Klemet halv 2. Efter det far vi till Åsele och äter middag och jag ska leka chaufför medan Klemet är den riktiga åt Lars och Harriet :)
Nu tänker jag bara visa en bild bara för att visa att jag saknar sommaren med kalvmärkning!
2 kommentarer
Postat av: Storasyster S

Alltså stopp och belägg lilleskrutt! Vuxen blir du inte än på många år :P

2011-02-28 @ 17:32:51
Postat av: Marlen

Jag har kört fast!!! ;)

2011-03-15 @ 08:21:48
URL: http://marlenai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0