Ja må han leva...

... ja må han leva, osv. Idag blir min lilla bubbe ett år :) Att han är så gammal redan.

Annars längtar jag mest till den 4e mars, men just nu orkar jag knappt tänka på att röra mig. Möjligtvis en lunginflammation som ligger och lurar, ska tillbaka till läkaren imorgon och se vad som ha hänt. Hoppas på penicillin så ja få bli bra, men ja må lagomt bra nu när Klemet gör det mesta och jag knappt behöver lyfta ett finger :)

Idag ska jag inte göra mycket, kanske nån läxa om jag orkar. Annars ska jag ha harry potter maraton!
Saknar mamma och pappa nu!!!
Puss
____________

2 kommentarer
Postat av: mamsen

saknar dig meer!!

2011-02-10 @ 14:27:16
Postat av: Syster P

Saknar du inte mig din skitunge??? Du kan ju fundera över vad du vill ha i present och sedan informera mig om det. :P

2011-02-12 @ 11:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0