Dagar blir lätt lång när man väntar på något.

Jag ska väl börja med att säga gott nytt år. Har haft fullt upp på lovet så jag har helt enkelt inte orkat skriva.

Sitter nu hemma hos familjen Klemetsson i Åsele och väntar på att svärfar ska komma hem med mitt nya objektiv till kameran. Senare ikväll blir det tacos till middag innan jag far tillbaka hem till lägenheten och gör mig iordning för skolan. Har en lektion imorgon, men det är två timmar samiska så man måste ju dit.

Har massor med bilder sen lovet men de får vänta tills jag är hos mor och far.
Puss

1 kommentarer
Postat av: Sanna

Hej !

Nu har du chansen att vinna ett helt valfritt smycket ifrån Calli.se.

Kanske till dig eller till någon du tycker om ?!



Skriv vad du vill vinna här: http://moonzanna.se/2011/january/vinn-ett-valfritt-smycket-fran-callise.html#comment



och du är med i tävlingen !

Kram Sanna

2011-01-10 @ 16:33:24
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0