Plugg, plugg, städning, plugg och en visit till Meselefors.

Har begravt mig i läxor idag nu ska allt hjärnan få jobba.
Mitt mål är att vara klar med läxor och restuppgifter jag har så jag kan unna mig ett påsklov och som det ser ut nu så är det väldigt mörkt. Mitt i all pluggning ska jag också ta mig ut med min älskling, kameran, någon dag och fånga våren på bild.

Jaha, mer då, bilen är trasig så nu använder vi min underbara pappas pärla, volvon. Förhoppningsvis är det inget stort fel så det går snabbt att laga. Annars kommer det finnas en annons på blocket inom en snar framtid. Bara att konstatera, man ska ha volvo!! Som jag alltid drömt om.

Förövrigt är det en bra dag idag, tränade igår så jag sov extra bra. Kanske därför?
Går i foppatofflor till skolan nu dessutom, känns mer än bra. Längtar tills man bosätter sig i Dikanäs och kan gå barfota!

Bjuden på middag i Meselefors också, hos änglarna Klemetsson, köttbullar och potatis. Så innan jag beger mig dit ska jag plocka upp deras två döttrar.

Menmen, nu måste jag fortsätta med mina jämförelseuppgifter om kristendom och hinduism. HUGA HUGA..

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0